maandag 8 januari 2018

Gratis haakpatroon Jasper en Jip

Ik heb weer twee nieuwe vriendjes van Gonnie en vriendjes gehaakt: Jasper en Jip! De liefhebbers  van Gonnie en vriendjes kunnen weer aan de haak om dit duo aan hun verzameling toe te voegen!

Afmeting: ca. 16 cm hoog


Benodigdheden

Haaknaald 2,5 mm
Maasnaald
Grijs Phil coton 3 kleur elephant 0066
Wit Catania 106
Oranje Catania 281
Rood Catania 115
restje zwart
Fiberfill als opvulmiddel

Omdat Jasper en Jip auteursrechtelijk beschermde figuren zijn, kan ik het patroon helaas niet op mijn blog plaatsen.


Als je Jasper en Jip voor jezelf wilt haken en het niet wilt gebruiken voor commerciële doeleinden, kan ik je het patroon wel e-mailen. Stuur een e-mail naar haakhooked@gmail.com.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je weer twee patronen hebt gemaakt van Gonnies vriendjes. Ze zien er zo grappig en schattig uit. Natuurlijk wil ik ze dolgraag haken voor de kleine kindjes in de familie. Ik stuur je meteen een mail.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik heb je een mail gestuurd. Gijsje, Gonnie en Eddy staan al op de bank bij m'n zoon en een van de drie heb ik met driedubbele draad gehaakt. Een foto heb ik bij de mail gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De dochtertjes van mijn nichtje zijn dol op Gonnie en vriendjes en jouw popjes lijken zo goed! Fantastisch dat je dat gemaakt hebt. Ik zou het erg fijn vinden mocht ik voor hen de popjes kunnen haken en heb dan ook een mailtje gestuurd. Alvast dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn kleindochter is ook helemaal gek op Gonnie en haar vriendjes,mag elke week een dag oppassen en dan loopt ze met me naar de kast waar haar boekjes liggen,slaat met haar handje op een stoel,dan op mijn knie en til ik haar op mijn schoot.Zou haar hier zo mee kunnen verrassen,mail is onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De beestje zijn een hipe om te haken voor kraamkadootjes, super leuk!!! Maar toch een vraag over het mutsje van Jasper.... het patroon geeft alleen rood en dan wit aan, plaatjes is rood.wit.rood.wit.rood, mis ik iets of zie ik iets over het hoofd?

    BeantwoordenVerwijderen