maandag 13 november 2023

Haakpatroon sleutelhanger Gonnie en vriendjes

Ik krijg zoveel leuke reacties op de patronen van Gonnie en vriendjes dat ik aan de slag ben gegaan met mini's. Deze mini's kun je gebruiken als sleutelhanger of bijvoorbeeld voor een mobiel die je hangt boven de box of een bedje. Ook leuk om te maken als traktatie of uitdeelcadeautje op een feestje. Ze zijn weer erg leuk om te haken!

De figuurtjes zijn ongeveer 7 cm hoog.

Alle benodigdheden staan vermeld in de patroonomschrijving.


Omdat Gonnie en vriendjes auteursrechtelijk beschermde figuren zijn, kan ik het patroon helaas niet op mijn blog plaatsen.

Als je de sleutelhangers voor jezelf wilt haken en het niet wilt gebruiken voor commerciĆ«le doeleinden, kan ik je het patroon wel e-mailen. Stuur een e-mail naar haakhooked@gmail.com.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten