zaterdag 27 april 2019

Haakpatroon Shaun the Sheep vintage look

Vandaag een nieuwe uitvoering van Shaun the Sheep, namelijk met vintage look. Deze Shaun is gehaakt van sokkenwol. Hierdoor is hij wat kleiner dan de uitvoering in katoen, maar het haakpatroon is exact hetzelfde. Doordat de tweed-variant van de Regia sokkenwol is gebruikt, krijgt de knuffel een vintage achtige look.

Afmeting: ca. 15 cm hoog van kop tot zitvlak.

Benodigdheden

Haaknaald 2,5 mm
Maasnaald
Regia sokkenwol Uni 4-draads, kleur: 1992
Regia sokkenwol Tweed 4-draads, kleur: 98 charcoal
Fiberfill als opvulmiddel

Omdat Shaun the Sheep een auteursrechtelijk beschermd figuur is, kan ik het patroon helaas niet op mijn blog plaatsen.


Als je Shaun the Sheep voor jezelf wilt haken en het niet wilt gebruiken voor commerciĆ«le doeleinden, kan ik je het patroon wel e-mailen. Stuur een e-mail naar haakhooked@gmail.comFree crochet pattern of Shaun the sheep also available in English!

1 opmerking:

  1. Grappig schaapje. Ik moest even bedenken waar ik Shaun van ken. Even op internet gekeken en natuurlijk weet ik het weer. Deze vintage look maakt het schaap extra leuk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen